31 December 2009 Kl 00:31

Foto:
Foto:
Foto:

 I morgon är det ett nytt år, de är så knäppt. Känns inte alls som stt de skulle vara nyårsafton i morgon. Känns ganske overkligt, känns som att de skulle kunna vara en helt vanlig torsdag i morgon. Men hade ju inga julkänslor heller så de förvånar mig inte direkt.
Jag har funderat på de, att de kanske är så, att när man blir äldre så tappar man lite av alla dom här känslorna, Som julkänslor, nyårskänslor och midsommarkänslor. Jaa i stort sätt alla högtidskänslor.

Jag hoppas att 2010 blir ett lika bra och fint år som 2009 har vart.
Med många fina minnen och trevliga stunder och nya upplevelser.

Med bilderna så vill jag säga, de finns så himmla mycket fint. Skulle absolut inte säga nej till klänningen på första bilden(och det vet jag en till som inte skulle,du vet nog vem du är?)
Eller till tishan och kängor på andra bilden och inte heller till kavajen och väskan på tredje och sista bilden!

Men i alla fall, så vill jag önska alla ett Gott Nytt År!
Puss och kram Louise♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0