ÄKTA KÄRLEK <3

♦  ikväll var jag hos min kära farmor och farfar. fick idag reda på att de varit gifta i snart 50 år! och de är fortfarande lika kära :) i vilket fall så skulle vi komma dit klockan 6 och då hade farmor varit och spelat kort med sina kompisar och skulle vara hemma klockan 5. men när vi kom dit hade hon fortfarande inte kommit och farfar var jätteorolig och började ringa runt till farmors kompisar för att kolla var hon var..
till slut kom hon iaf hem och då blev han lugn igen. det kallar jag äkta kärlek!



LOUISE! kolla vad jag såg i tidningen idag. nått för dig kankse? ;) det va inte så svårt att göra heller stog det. kolla in det i E-Kuriren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0