To day.

Haha, vad söt Mimmi är:) Lätt att jag ska göra min egen sushi och sen bjuda alla 
vänner på sushi kväll! Tipp topp. 
( och mimmi, du kan få kinamat)

För övrigt. I dag har jag vart på stan och uträttat ärenden, sen gick jag och Artemis
och tog en tjugo minutare i solariet(haha, ja, jag vet. Lätt som dessie och allt vad dom heter)
Men de gjorde vi i alla fall. Och de va sååå skönt! Låg och drömde om Grekland, skulle nästan göra vad som helst för att få vara där istället för här. De skulle vara helt underbart:D  Har dock inte råd just nu. Men men, de är ju gratis att drömma eller hur;)
 Men jag vet att de inte är bra men skit samma,
man lever ju bara en gång;)

En sak till, tycker inte alls att Mimmi behöver oroa sig för att
detta med bloggen ska gå trögt, hon skriver ju som rena rama bloggdrottningen her self;)

Men nu ska jag nog krypa ner i min nybäddade säng och lyssna
på Kents skiva, tror nog att de blir röd i kväll,man måste ju ladda inför konserten!
Sov gott! ♥ louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0