kent

♦  sitter här i min ensamhet och lyssnar på kents nya album röd och ska försöka plugga men går inte så bra... har både natur och samhäll tills efter lovet så jag borde kanske sätta igång,
jag har tänkt på det att kent är dom enda som verkligen kan göra konstiga saker utan att det blir konstigt. tex första låten på skivan är en kör låt med orgel! men det känns inte som att det är särskilt konstigt.. vilken annan grupp kan göra nått sånt?? bara kent :)
så jag har kommit fram till att kent är konst. har jag vetat rätt så länge faktist, så nu vill jag ännu mer att det ska bli 10 mars så att jag o louise kan dra till cloetta center för att lyssna på det bästa bandet som finns!! (enligt mig) det som är ännu bättre är att de kommer till peace and love också så då får vi se dom fler gånger :D
men nu ska jag börja plugga! ha en bra dag :)

// Mimmi

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0