Actualización de mala.....

♦  Dålig uppdatering har det varit ett tag men nu ska det ändras på!

Idag har varit en härlig dag. Har inte gjort något speciellt men det var just det som var bra! Vi hade 3 timmar svenska men jag och Ida satt och sökte på en massa roliga Facebook-grupper så det gjorde det hela lite roligare! En svinrolig grupp var "Varför ha pojkvän när man kan ha häst?" Hahahahaha :D

Annars har det inte hänt något särsklit... Vi var ett gäng som köpte glass på lunchrasten och satte oss i solen och åt den. Det var riktigt gott! Jag tog en Sandwich!





Tänkte också visa linnet jag köpte i Stockholm när jag var där förra veckan, så här är den!
Kostade endast 50 kr


Kommentarer
Postat av: ida

facebook grupperna<3<3<3<3 synd att jag fått lite halvt facebookgrupps torka så jag ligger långt efter er:(



!skit snyggt linne!

2010-04-28 @ 20:47:16
URL: http://idamedkrullet.blogg.se/
Postat av: svar till ida

men det gör inget hörru :) du får kämpa på!

tack <3 (linnet)

2010-04-29 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0