Cheesecake

♦  Har nyss bakat cheesecake som ska mumsas på ikväll :D Har inte smakat än för vi ska få besök ikväll och ska äta den då... Tänkte att jag skulle lägga ut bild och recept på det lite senare när jag smakat den och vet om den kan rekomenderas.

Imorse när jag vaknade så låg jag och snoozade en stund och skulle sen gå på toa. Jag gick ut ur mitt rum och det första jag ser när jag kollar ut genom fönstret är SNÖ!! Hemsk syn!! Som tur var blev det bättre väder, till och med lite soligt under dagen och då blev jag gladare.
Imorgon blir det shopping i Stockholm med pappa och Ulrika. Det ska bli skoj! Är ute efter en hatt och ett par skor. Vi får se vad jag hittar :)


Inget mer av det här!!


Mer av det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0