Glömminge

♦  Jag är himla klantig... Idag tänkte jag att jag skulle ladda upp bilderna från min kamera men när jag kollade i min väska efter sladden så fanns den inte där den brukar vara. Så jag drar slutsatsen att jag har glömt den hos pappa, suck. Inte nog med det! Jag hade tänkt att jag skulle ha på mig en kjol imorgon som jag trodde att jag hade här hos mamma. Men icke sa nicke, den har jag också glömt hos pappa! Klantig eller vad!?!?
Men som tur är så finns ju H&M på nätet så jag kan visa de fina grejor jag köpte i Stockholm ändå :D

Så här kommer dom!


Vita skor är alltid bra att ha! Och snyggt är det också!



Spetslinnet som jag köpte fanns inte på hemsidan så det lägger jag ut så fort jag kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0