hallonmangosmultron ♥

♦  Jag har haft en riktigt bra dag idag. Den började med politisk debatt i skolan då jag representerade Centerpartiet. Hela klassen tog det på allvar så det var faktist roligt. Jag brukar inte gilla politik så mycket annars...
Vi skulle också ha haft data-prov men det blev inställt för att läraren blev sen till lektionen så det var också bra.
På idrotten på eftermiddagen gjorde vi en massa roligt. Vi började med kull och stafetter och sen spelade vi basket. Mitt lag vann inte någon av våra matcher men det var roligt ändå!

Efter skolan åkte jag till min farmor och farfar och pratade med dom en stund. Jag fick supergoda toasts med någon god räkröra i och hallon, mango och smultron kompott. Mums var det!! Fick mig att längta till sommaren lite mer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0