Hejdå!

♦  Denna konversation ägde rum mellan mig och min farmor igår.

Jag: Farmor, vet du att varje gång vi pratar i telefonen och vi ska säga hejdå så säger du ALLTID hejdå sist. Även om du redan sagt hejdå innan mig.
Farmor: Jaha, det har jag inte tänkt på....
Jag: Så om jag skulle säga hejdå efter dig så skulle du säga hejdå igen och då säger jag hejdå igen och så fortsätter det.
Farmor: Hahahaha, jaa då kan vi säga hejdå i en halvtimma innan vi lägger på.
Jag: Hahaha jaa, vad kul!
Farmor: Jag ska tänka på det nästa gång vi pratar.

Idag ringde hon och när vi skulle säga hejdå så sa hon inte hejdå igen när vi redan sagt det in gång och då blev jag jätteförvånad och nästan väntade på att hon skulle säga hejdå igen. Sen började vi gapskratta när hon sa att hon kom ihåg det vi pratat om igår.. Min farmor är allt bra rolig!! :D ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0