Kaffe, drömmar och... Plugg?!

Så trött som jag är nu har jag inte vart på ett bra tag. Dricker pulverkaffe och pluggar. Men drömmer hela tiden i väg till varmare platser med klänningar, paraplydrinkar på en bar, och vackra solnedgångar. Drömmer om sista kvällen i Grekland med M9A. Den va så jävla klockren att de finns inte ord som kan beskriva hur kul vi hade!

Men de va inte jag skulle säga, försöker stå ut så mycket som möjligt med skolarbetet för tillfället. Längtar så fruktansvärt mycket till sommarlovet så de är inte klokt! Men jag härdar ut. Aa eller försöker iaf. Kommer bli en lång natt, så de är lika bra jag sätter igång. 
 Peace lovers♥


Grekland -09

Kommentarer
Postat av: Anna S

oooh grekland <3 M9A <3 vilken jädrans bra klassresa det var! och som sagt sista kvällen var sjukt kul :D

2010-04-20 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0