Myskväll

♦  Kom nyss hem från en myskväll på First Class Coffeehouse med några fina tjejor, orkar inte räkna upp alla för det var ett par stycken, men ni vet vilka ni är! ♥
Vi hade väldigt trevligt och jag drack en ischailatte som var ganska spännande. Den smakade väldigt mycket jul så det passade kanske inte in nu när vi börjar på mot finare väder :D

Imorgon blir det Tuna Park med Medina, Artemis och Anna. Jag blev väldig sugen på att köpa ett par nya vårskor och tycker att jag kanske är värd det för jag köpte ingenting förra veckan. Och då menar jag verkligen INGENTING...
Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min braiga bok en stund innan ögonen stängs för dagen.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0