Pysseldag med mor

♦  Shooho!

Känns som att jag inte uppdaterat på ett tag även fast det var igår.. (Men det räknas nästan inte för det va så lite)
Idag har mamma och jag haft en mysig pysseldag och jag fixade min jeansjacka som jag skulle göra om till en väst och ett par byxor som jag klippte av och gjorde till shorts. Jag blev riktigt nöjd faktiskt!
Här har ni resultaten:

Före


Efter


Före


Efter


Vad tycks? Jag tänkte att eftersom västen blir lite raggarstil så ska jag ha den till någon söt klänning eller linne så att man bryter det. Det blir skitsnyggt till sommaren :D

Nu är det dags för lite mat, idag blir det grillat och pommes. Mmmmm..... Första grillningen för i år!
Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0