VÅR!!!

♦  Underbara solsken! Den har lyst upp hela min dag!

Jag följde med farmor och farfar till deras land för att få lite frisk luft och för att pappa var i Stockholm hela dagen. Men jag är ju fortfarande sjuk så jag låg mest i solstolen och värmdes av solen. Farmor tog hand om mig och gav mig mat. Man går aldrig hem hungrig från farmor :)
Vi tog en promenad runt trädgården och gissa vad vi såg..? Årets första blommor och även två fjärilar! :D
Eller någon annan kanske redan har sett några blåsippor eller så? :)

På vägen hem stannade vi på Slagsta Glass och åt även årets första glass därifrån. När de skjutsat hem mig var jag supertrött och lade mig i soffan och skulle se om det var någon bra film på TV. Hittade "Benjamin Buttons otroliga liv". Handlar om en man som föds gammal och lever livet baklänges. Den var ganska bra faktist!

Men nu kommer lite bilder på de fina blommorna jag hittade :)

Ha det bra! ♥












Knoppar ur snön




Farmor och farfars hus


Den underbart snea bryggan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0