Himlen Luktar Plast

Vi föddes för att vinna
Men föll i horisonten
Tusen skeva bilder
I firhet är jag fången
Staden äter upp mig
Kastar ut en våldsamt
Men våra hjärtan brinner
När allting annat slocknat


15 minuters perfektion
I jakt på samma sensation
Sex pack, fem gram och en miljon
Tystnad, tagning, explosion

Vi flyger utan vingar
I skuggan a betongen
När horisonten flimrar
Släpper vi kontrollen


Himlen luktar plast, hjältar överallt
Allt är likadant så rym med mig inatt
Himlen luktar plast, hjältar överallt
Allt är likadant så rym med mig idag
Himlen luktar plast, hjältar överallt
Allt är likadant
Så rym med mig, rym med mig

Rym med mig inatt.

Denna låt är grym, och jag hoppas verkligen att jag får höra den i sommar på Peace and Love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0