Tredje advent

Nu är det bara 12 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp till någon. Men jag vet vad jag ska köpa till var och en dock!
Det har gått lika många dagar i december som det är kvar till julafton och det har gått ganska fort så förhoppningsvis går det superfort fram till julafton också! Läääängtaaaar!
Det är 7 skoldagar kvar och det är 19 dagar kvar på det här året! Helt sjukt!

Idag ska jag iaf plugga med Medina. Än är inte skolan slut för på de 7 dagar som är kvar i skolan ska vi hinna ha 3 prov och 2 redovisningar, och jag vet att det finns några i min klass som har ännu mer än det...
Men nu ska jag inte hålla på och babbla goja för jag vet att det ändå inte är det roligaste att läsa!
Så jag önskar alla en trevlig dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0