18 Febb

Tjing. Har inte hänt så mycket i dag. Tränade en timme innan apun, kände mig super duktigt.
Sen blev de luncha med Artemis, Mimmi och Ida i skolan och så tillbaka till arbetet.
Kom hem för ett tag sen nu så ska ta tag i lite plugg och sånt som behöver göras inför i morgon.
Haha, i morgon har vi två lektioner, matte och idrott. Så ska jag träna i morgon igen:P
Sen blir de sängen tidigt för på lördag blir de Romme med familjen! Ska bli skit kul och är peppad till tusen.
Nu blir de Tacos med familjen och sen ta ett varmt bad innan jag hoppar i säng. Ha en fortsatt trevlig kväll!



Pic: gammal från sommras
Vill kunna gå ut såhär utan att frysa röven av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0