19.02.2010

♦  äntligen lov! :D skönt med en vecka av vilande och återhämtande..
jag ska inte göra något speciellt förutom att åka till sälen på torsdag till söndag. det ska bli jättekul men det sura är att jag inte kommer få träffa varken ida eller artemis så mycket för att båda två är borta när jag är hemma :(
men jag har ju louise så vi får hitta på nått jätteskoj :D

nu sitter jag i soffan med en filt om mig och försöker anstränga mig lite och kolla på hockey med pappa...
det är ju faktist OS :) men jag kan faktist inte rå för att jag inte är så intresserad, jag försöker i alla fall :) det borde räknas. eller hur..?


ungefär så här ser jag ut, en aning uttråkad :P hehe (sorry pappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0