ingen rubrik

♦  sitter nu här i en stuga uppe i sälen, snön yr utanför, ett par minusgrader , jag har varma, mysiga kläder på mig, äter lite godis och bara tar det lugnt. jag har två hundar med mig i stugan, den ena ligger och sover på golvet och den andra går runt, runt och har en skunk i munnen (ingen riktig förståss, bara gossedjur)

idag åkte vi bara skidor halva dagen för att inatt snöade det väldigt mycket och det la sig ungefär 2dm lössnö ovanpå det som var pistat. så det blev stora vallar av snö i backarna så det var nästan som puckelpist..
inte roligt att åka då. så pappa och jag bestämde oss för att bara åka halva dagen :)
ett bra beslut tycker jag.

nu blev det här ett sånt här tråkigt och onödigt inlägg med bara text och inga bilder, men jag lovar att när jag kommer hem imorgon ska jag göra ett inlägg med bilder från resan :)

ha det bra tills dess! ♥

Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0