31.12.09

♦  tjoohooo! nu var det ett nytt år igen med nya utmaningar :) hoppas att alla hade en trevlig nyårsafton.. det hade iaf jag! som jag skrev tidigare så var jag på kryssning på nyår och ni kan aldrig gissa vad som hände.
ni vet såna här spelautomater man stoppar pengar i och trycker på en knapp och så ska man få tre likadana figurer.? jag spelade på en sån rätt som det var så kom det tre likadana och jag vann HÖGSTA VINSTEN!! :D vinsten var 10 euro :D men inte någ med det så spelade jag igen dagen efter och då vann jag igen :D:D så 10 euro till till kassan.. men det är fortfarande inte slut för en stund senare så lade jag i lite mer mynt och så vann jag högsta vinsten IGEN!!! :D:D:D och tro inte att jag ljuger för jag har faktist bildbevis!



 så jag gick inte back på denna kryssning utan gick hem med cirka 300 kronor isället gör 200 :D superbra nyår alltså !

nu kommer Louise över snart så vi ska plugga litegran. om jag känner oss rätt så blir det kanske inte jättemycket plugg men vi ska försöka iaf! höres senare!

puss och kram skumbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0