Den bästa dagen på länge!

♦  idag har varit den perfekta dagen. har inte varit med om en sådan på länge :)
den började med att jag gick upp och gjorde iordning mig, så som alla andra dagar börjar.. skoldagen började med en tema lektion då man fick jobba med vad man ville och då blev det matte eftersom vi har prov imorgon..
nästa lektion var en mattelektion det också så jag fick i mig mycket matte :P
efter lunchen hade vi idrott och då åkte vi PULKA och det var skitroligt! :D
vi åkte på en matta som hade en glansig yta och gjorde så att det gick med en himla fart. höll på att få ett till sår i pannan...

på kvällen kom mina små sötnosar Artemis och Louise för att äta middag med mig eftersom min far är borta....
louise hade med sig en söt liten blomma som såg ut som en jordgubbe :) skitsöt!
och så hade hon med sig en kofta som jag har kollat på ett tag nu, och det var 75% rea på den så den kostade bara 100kr istället för 400!! ett riktigt kap!
så vi hade en jättemysig kväll och det var ett perfekt slut på en perfekt dag :)
tack för den, alla som var med och förgyllde den ♥


skitsöt, eller vad!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0