denna dag...

♦  idag hade jag min första teater lektion :) det var väldigt trevligt men läraren sa att hon hade välfigt höga förväntningar så det var ju lite läskigt..

på tema lektionen satt jag och drömde mig bort till min barndom. vi pratade om etniska minoriter och indianer och då kom jag att tänka på pocahontas. jag tittade jämt på pocahontas när jag var liten så då fick jag lite nostalgikänslor. om man ändå vore liten igen... då slapp man bekymra sig för läxor och matteprov som jag har på fredag!! så jag längtar lite till sportlovet då jag ska åka på skidresa med min far och hans flickvän. det ska bli skoj!! :D
men nu ska jag plugga lite. hade bra :)

Mimmi




härligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0