8 - 10 Januari 2010

Hej.
Har var lite off här känner jag. Men man hinner inte riktigt med allt man vill. Men tänkte ändå tala om vad jag gjort i helgen som gått. I fredags vandrade jag, Mimmi och Artemis ner på stan efter skolan. hittade ett packet armband som fick följa med hem, kostade ändast 40 kr. Så de va ett kap. Senare kollade jag in Lets Dance medans jag väntade in Mimmi som skulle spendera natten med mig. Hon trippade in i mitt rum vid ca nio tiden, så vi kollade klart på Lets Dance som för övrigt va ganska bra. Sen gick vi upp och hällde upp godiset som hon hadde med sig, mycket bra smak har hon också på godis sorter. Sen runt halv elva så kollade vi på en skräckfilm som inte äns var läskig, och somnade åt fel hål vid tre.
I lördags så vaknade vi runt tolv halv ett, mycket skönt att sova så länge. Och så åt vi frukost och senare så vandrade vi hem till Mimmi för att vänta på Artemis och så skulle vi ta en härlig promenad, de va väldigt kallt kan jag säga. Men när vi kom in så drack vi en kopp te och åt varsin bulle samtidigt som vi kollade in en film i Mimmis rum. Sen blev de att vi knäppade oss som vanligt och blev kvar på kvällsmat som vi tre tilllagade. Mycket gott de också. Senare blev de mycket snack och efterrätt. Och Artemis åkte hem vid tolv, och jag själv orkade inte riktigt gå ut i kylan så jag slaggade hos Mimmi. De va mycket trevligt, förutom att vi väcktes halv sex av att hennes katt Tissa hoppade upp i sängen. Haha, så Mimmi kastade ut henne. På söndag morgon vaknade vi upp med ett ryck av att telefonen ringede vid halv tio så de var bara att kliva upp och se glad ut. Sen kollade vi på Robinson reprisen som Mimmi ville se och sen gick jag hem och ducshade och åt lunch för att sedan möta upp Mimmi igen på bussen till stan. Där ifrån gick vi till Artemis och åt Ben and Jerrys glass, mums mums va de. Och så kollade vi på änu en film denna helg.

Jaa, jag har haft en toppen helg helt enkelt! Tack så mycket mina kära vänner. Vad skulle jag ta mig till utan er? puss Louise♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0