.

Hej!

Har haft en super helg.
Fredags blev de hem till Mimmi vid halv åtta. Bara pratade och myste. Hinner inte se varandra så ofta så vi tar vara på all tid vi får. Hemgång vid tolv.
Lördags gjorde jag allt jag borde gjort i veckan, de betyder städdat, pluggat och kollat TV. Sen kom Artemis så vi gjorde pizza och hade mysigt med min broder Anton eftersom mom och dad va på eskistuna revyn. Sen kom Mimmi så vi gjorde oss i årdning och drog ner på stan och kvällsfikade. Gick hem vid halv elva, sa hejdå till Mimmi vid gammla stan och fortsatte sen hem till A för att packa och säga god natt till Lena. Och så gick vi hem till Annikas tomma lägenhet och slagga där helt själva. Sååå skönt. Skulle kunna tänka mej att bo själv eller med ett par kompisar. Skulle va trevligt. Och i dag har jag och A vart med om världens högljudaste barnkalas. Trodde jag skulle dö där ett tag av allt klängande. Men de va trevligt ändå. Barn är mysiga.(ibland) De va den helgen, nu är de bara se fram imot nästa. Ska nu krypa till kojs och läsa VR som jag inte heller hunnit i veckan.
 

Over and out, Good night.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0