Fel sms

Gick inte så bra att sova när jag halkade in på den här sidan. Kan inte sluta skratta. HAHA
http://www.felsms.com

Till: Mig
Sms: Visst var dom grymma? Jag sög av den blonda direkt efter spelningen + att jag fick hans nummer, wiho :-D puss
Svar: Ett annorlunda sätt att höra av sig på, men tack :]

Förklaring: Vi hade spelat på en klubb i norra Sverige, två tjejer var jätteintresserade av oss och den ena fick mitt nummer efter spelningen. Misstänker att hon skulle skicka det till sin väninna.

/Mr N
Felsms.com



Till: Moster
Sms: Vi kommer köra över dom i dag. Hatar dom så jävla mycket. Hämtar upp dig tio i fyra
Svar: Jag vet inte om vi vill låna ut bilen till dig nu. Du får berätta vad du ska göra.

Förklaring: Skulle spela innebandymatch mot ett lag som jag hatar. Min moster som jag lånade bilen av trodde att jag bokstavligen skulle köra över någon med deras bil.

/Sam




Till: Nya killen
Sms: Sitter och skiter, värsta kulsprutan haha toan kommer fan svämma över... usch jävlar vad de luktar ;D
Svar: eeh? blev lite fel nu va gumman...

Förklaring: Skulle skicka till min bästa kompis, vi brukar skicka lite konstiga sms på skoj... men något blev fel haha, trodde fan jag skulle dö av skam!




Till: Tjejen
Sms: Sluta ring mig din fitta!
Svar: Vad fan säger du, jävla bögjävel!

Förklaring: Det där låter värre än va det va. Det va en jobbig tjej som ringde mig ganska ofta, jag hade sagt tusen gånger att jag hade tjej men hon lyssnade inte, så jag fick skriva ett mess men messet kom till min tjej och hon blev såklart inte så glad. Men sen blev hon gladare, när jag ringde och förklarade.

/Tomas




Till: Pappa
Sms: Nu har jag slut på cash. Fan va långt de är till den 25:e. Ska vi råna en bank?
Svar: Du kommer hem på en gång. Vill inte höra talas om såna här dumheter! Har du en bra förklaring så håller jag tyst om de här till mamma annars är det inte roligt för dig.....

Förklaring: Skickade ett väldigt oseriöst sms till min bästa kompis men det hamnade i min pappas inkorg istället. Han tog det jätteseriöst och var väldigt besviken på mig när jag kom hem. Han trodde inte på min förklaring och berättade för mamma. Nu har jag utegångsförbud för resten av livet.





Kommentarer
Postat av: ida

så jävla rolig sida:D!

2010-01-27 @ 20:42:31
URL: http://idamedkrullet.blogg.se/
Postat av: svar till ida

HAHA jaa :D

2010-01-27 @ 22:30:18
URL: http://thewholepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0