Hjärta.

Hello! I dag har jag pluggat, kollat tv, städat min kanins bur, mitt eget rum, vart ute och gått med grannens hund Nisse och vart med mina käraste Artemis och Mimmi.

Dom trippade in i mitt rum runt sju, så vi slog oss ner på golvet och snackade om allt som hänt under dom senaste dagarna vi inte träffat varandra. Trevligt,trevligt. Sedan blev de mat, tacos med min familja:)
Drog sen ner till mitt cribb (hihi) igen och mumsade på lite annanas, banan, melon och choklad och snacakde änu mer:) Konstigt att vi äns har nånting att prata om, haha. Efter mycket snack och ätande tittar Artemis på klockan och inser att deras buss skulle gå om ca 20 min. Så vi knallade iväg till buss 
och jag kan säga att de va va 25 minus grader ute! helt sjukt, när vi väl kommer till bussen så kommer den inte! Hur otur kan man ha ingentligen så vi ringde länstrafiken kontak och fick prata med en sån där opålitlig röst som säger: Var ifrån vill du resa? Haha, men tanten hörde fan dåligt så de sluta med att jag la på och började assgarva! Helt sjukt, så vi stog där i kylan och frös näsan av oss. Tills Aremis kommer på den smarta idén att rina sin mamma, som kunde komma och hämta dom.
Så vi knallade hem till mig igen och satte oss i trappen och käkade popcorn och väntade på Lena med dom långa bena. Änu en galen stund att drömma om massa olika saker, som till exempel att skjusa iväg Mimmis kära pappa till sin tjej och ta över lägenheten och tillbringa varannan vecka ihop, de förslaget får vi seriöst överväga!
Eller hur Niclas? ;)

Men med detta inlägg(lite överdrivet långt, jag vet) så vill jag 
säga. Tack för en super trevlig kväll och jag älskar er av hela mitt hjärta. 

Artemis och Mimmi

Mimmi mitt hjärta

<3


Peace out lovers♥
 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

tack själv min sötaste <3 älskar dig!!

2010-01-06 @ 12:22:28
Postat av: Mimmi

smickrande bild på mig i mitten förresten :P

2010-01-06 @ 12:23:27
Postat av: Niclas - den kära pappan

Hmm, det var ju ett konstigt förslag, men det får jag fundera på ;-)

2010-01-06 @ 14:34:51
Postat av: svar- till Niclas

Haha, jaa de får du allt ta att göra! :D

2010-01-06 @ 18:20:48
URL: http://thewholepicture.blogg.se/
Postat av: svar- till Mimmi

Den bilden är skit söt ju! :D Love<3

2010-01-06 @ 18:22:28
URL: http://thewholepicture.blogg.se/
Postat av: Artemis

hahahahha era söötisar <3

2010-01-08 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0