Långt längre bort här ifrån nu

Hej hopp! Gör ingenting speciellt. Borde nog plugga men orkar verkligen inte. Har plockat undan lite i mitt rum i dag och jag har också hunnit med en sväng till tuna park.
 MQ hade tjuvstart på rean för alla medlemar så Calle jag och mamma åkte dit, hittade en svart kavaj, svart/vit stickad tröja, t-shirt med tryck och ett randigt linne, är faktist väldigt nöjd med mina inköp. Och nu kan jag säga att de inte blir några mer kläder på ett tag.
Mellandags rean är de bästa som finns, tidigare har jag hittat två par jeans, stickad tröja, jeans skjorta,
strumpbyxor,en till stickad tröja,randig tröja. Lite allt möjligt, bara trevliga och användbara grejor.
Så nu lovar jag att inte klaga och säga att jag inte har nånting att ta på mig. För de har jag defenitivt!
Tråkigt och onödigt inlägg, men va fasiken man måste väl få skriva av sig?;)



pic ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0