Today

Nemen Tjena! De va ett tag se nu. Har haft lite fullt upp med plugg och grejor.
I dag har de vart en ganske kort men intensiv dag. Svenska, hantverk, matte, hantverk, lunch och en kort data lektion.
Sen elevrådsutbildning, kikade runt i affärer, fixat blommor, träffat Mimmi och Artemis. Fyndat på GT och sen plugg och fika på biblioteket. Sen kollat runt lite till i affärer innan jag tog bussen hem till farmor och farfar för att lämna blommorna jag plockade ihop till dom. De va trevligt att se dom igen. 

Men nu ska jag fortsätta kolla på SYTYCD och måla naglarna sen hoppa i säng. Hihi jag har sovmorgon till halv elva i morgon! Whoho! 
Over and out God night♥ 

VILL BADA!
Sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0