Måndag

Tjeena!

Idag tog jag ledigt från jobbet för att spela en tävling på golfen som heter Sommarlovs-touren. Det är en himla skojig tävling som går i deltävlingar hela sommarlovet. Förra året vann jag :D

Igår var jag ute på landet för att fira några födelsedagar, bl.a min, som jag skrev tidigare. Vi grillade hamburgare och korv och åt jordgubbstårta. Det var MUMS!
Jag fick mpnga fina presenter av stora tjocka släkten och de jag gillade mest var en ring från glitter och en kent-biljett! Kent kommer ju till stan den 17 juli men jag ska gå en gång till den 22 juli! KUL VA!?! :D
Jag blev verkligen kanonglad!

Här är en låt från deras senaste skiva som heter En plats i solen.
Låten heter Skisser för sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0