En vecka kvar....

◊  ...till SKOLAVSLUTNINGEN!! Det är helt sjuuukt :D

Idag har varit en chilldag. Har bara haft 4 lektioner men på dom lämnade vi bara in böcker, gjorde utvärdering och tittade på en film. Första lektionen var spanska och när vi skulle gå därifrån sa läraren:

- Det är tradition att när man avslutar en kurs ska alla elever få en lyckospark!

Så hon tog av sig skon och sparkade alla i baken. Det var riktigt kul faktiskt, för alla kom ut ur klassrummet med ett stort leende på läpparna.

Nu på kvällskvisten var min lillebror på ett kalas så då passade jag och mamma på att gå på stan och jag hittade lite roliga saker. Jag har en gråblå kavaj från Monki som jag gillar jättemycket. När mamma och jag gick in där så hittade jag en likadan kavaj i svart. Det bästa var att det var 75 % rea så den kostade 125 kr. Så den fick följa med mig hem!

Men nu ska jag gå upp till övervåningen och mysa lite med min familj! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0