Lördag

◊  Skönt men helg! Har dock inte sovit så länge idag. Vaknade vid 9 av att mina katter hade hittat nån liten insekt som de ville äta upp... Men det gör inte så mycket. Jag tycker om att vakna tidigt så att ´man inte missar dagen.
Idag är det lite molningt ute så det går inte att sola, men jag tänkte att jag skulle städa mitt rum istället. Det är väl behövligt.

Ikväll ska jag dra till Vilsta och ha klassfest med min fina klass. Vi har planerat det jättelänge och nu blir det äntligen av! Vi ska grilla, mysa och umgås innan det blir sommarlov på fredag. Det är konstigt att fatta att ettan snart är slut. Allt har gått så fort...
Men nu ska jag sätta igång med allt jag ska göra idag!

Have a nice day!



Gaaaalen! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0