Suddenly everything is right

Tjooooo!

Var i Parkenbadet idag och badade och solade med några fina människor. Skööönt! Jag har länge letat efter en snygg keps som jag kan ha när jag spelar golf. Har tittat på en ett tag och idag bestämde jag mig för att den skulle få följa med hem. Louise följde med mig och när vi går förbi Skivlagret kollar jag till snabbt och säger till Louise, lite på skämt: Kolla, där är ju kent-skivan! För jag trodde att det bara var singeln. Men när vi börjar kolla på baksidan inser vi att det är den riktiga skivan! Vi var till och med tvugna att fråga killen i kassan om det var den riktiga och då sa han att den hade kommit ut på Piratebay eller någon annan sida och då hade kent bestämt sig för att släppa den tidigare! Ingen blir gladare än jag :D
Så nu sitter jag och lyssnar på skivan och jag är helt säker på att Louise sitter hemma och gör precis samma sak!


Såhär ser den ut. Skivan heter "En plats i solen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0