Va är de för fel på väderguden?



Min lilla vita vän ligger i mitt knä och sover, de tar på krafterna att busa. Vi körde hårt på valpkursen i går, de va sista gången och vi körde hinderbana, på tid! Och jag absolut hatar att göra saker på tid, men i går tänkte jag, nee de ska gå bra den här gången och jag ska inte ens ha en tanke på tiden. Och de fungerade, för vi vann :D Woho, ble så himla stolt över Theo för att han följde mig så bra.

I går hängde jag med M också, vi badade och slappade vid poolen och så lagade vi lite lunch också. Sen blev de Tuna Park en snabbis innan hon skulle spela golf och jag skulle på kursen. Hon fyndade som sakt ett par skor( några inlägg ner) som va super snygga! själv fick jag med mej en blå bikini överdel från H&M som jag har suktat efter ett bra tag nu, betalade bara 40kr för den också, vilket var ett kap för min plånbok som är lite tunn så här års. Nu kommer de lite bilder innan jag tänkte lägga mig i soffan och kolla på film eftersom detta tråkiga väder inte tillåter något annat.


Våran Jätte melon som mamma och jag köpte, som ännu inte är slut,
Den vägde 6,4 kg :D


Mimmis sallad som hon gjorde till våra nudlar. Den va super god!






Mimmi :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0