Happyface :D

Tjena, har haft en soft dag i dag. Vart och köpt blommor till rabbaterna som mamma och jag har planterat. Och när vi väl var vid tuna park så skulle vi bara gå in och köpa nytt halsband till Theo. Men de blev en runda i alla fall. Fick med mig en Yankees mjukisdress eftersom min är helt sönder nött och de är typ de ända jag har på mej när jag är hemma så de blev en sån.
 Sen skulle jag bara visa mamma skorna som jag la undan i går. (japp, dom från dinsko) Så vi gick in och jag provade och gick runt och kände och klämde. Men kom underfund med att jag absolut inte har pengar till dom eftersom jag inte har någe jobb.
Så jag gav tillbaka dom till hon som jobbade där och sa att jag inte skulle ha dom. Och vet ni vad hon säger?
Hon: Du vet att de är de sitsa paret vi har och dom har gått som smör!
Jag: Joo jag såg de på internet i går säger jag med lite sur ton.
Hon: jaa, dom är helt slut. Till och med på sentrallagret. Helt sjukt!
Jag: joo de är synd, men har inte pengar så de räker säger jag änu mer irriterad. Tackar för mig och går.
 När vi är på väg till bilen så går mamma och jag och diskuterar hur snygga dom va och hur sköna som helst som dom var, och hon frågar varför jag inte köpte dom. Och jag svarar att jag inte har pengar till de. Och hon tittat på mig och tar fram plånboken och ger mej fyra hundra. Och jag typ hoppar tillbaka till dinsko av lycka! :D men jag kommer få jobba igen dom kan jag säga. Så nu står dom här vid mig och lyser. Hihih, Happyface. :D
Ska nu fortsätta kolla på This Is It med min bror. Fred ut♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0