Alice i Underlandet

♦  Kom nyss hem från en trevlig eftermiddag på bion med Anna. Vi kollade på Alice i Underlandet och den var väldigt bra! Hetingarnas heting (Johnny Depp) var ju med :P  Det var många som hade sagt innan att den inte var så bra men jag tyckte den var bättre än förväntat. Man hade dock gjort om handligen lite.. Alice var 20 år nu, och skulle döda en varelse som den onda Röda Drottningen hade. Man kände igen många varelser från den tecknade filmen, bland annat Twedledee och Twedledum, mina favoriter :) Såg en man på bussen på vägen hem som var lik dom, haha :D

I helgen ska jag umgås med några vänner, Anna, Medina, Artemis och Louise. Det ska bli supertrevligt!
Jag ska också fira min moster som fyller år och plugga en massa... Men det blir nog trevligt :)

Hoppas ni andra får lika roligt som jag! :)

Ha det gött ♥


Alice


Galna Hattmakaren


Röda Drottningen


Vita Drottningen


Twedledee och Tweddledum


Pics: google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0