Bad day...

♦  Idag har jag haft en dålig dag :( Vaknade imorse och hade svinont i halsen. Det blev inte bättre av att när jag sen gick upp så fick jag ont i huvudet också...
Åkte till skolan ändå, för det stod TEATER på schemat idag och det är väldigt, väldigt kul! :D
Kände mig tung i huvudet hela dagen och innan sista lektionen bestämde jag mig för att gå hem. Väl hemma la jag mig i soffan, somnade direkt och sov i 1 ½ timma.

Sen kom pappa hem och var lite ledsen för att han sålde sin bil idag. Men då sa jag att han skulle ju få den nya bilen imorgon och då blev han lite gladare :)

Så detta var min dag som inte var särskilt bra, men jag har fått träffa en massa fina människor så det gör dagen lite bättre... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0