Happy weekend!

♦  Denna helg har varit trevlig! Igår åkte jag till den kungliga huvudstaden. Tanken med besöket var att vi skulle våldgästa min moster som har bosatt sig där men slutade med att vi gick på stan och avslutade dagen på Heron Citys biosalonger för att se Farsan. Det var en skojjig film :)
I stockholm blev det en jeansjacka från Vero Moda och ett par solglasögon från Glitter. Lite lagom shopping sådär :)

I fredags fick jag en trevlig överraskning! I min mors mobiltelefon poppade plötsligt ett fint litet sms upp som sa att mitt paket från H&M kunde hämtas. Glad blev jag så vi hoppade in i bilen och körde direkt till ICA Stenby.
Och i paketet fanns mina efterlängtade skor, klänning och halsband :D
Så nu är jag tusen gånger redo för sommaren om den vill komma någon gång...










Hittade även lite TröstChoklad för ledsna dagar...

Nedräkning: 3 dagar kvar till kent :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0