Let's Dance

♦  Satt och kollade på Let's Dance nu ikväll med min familj. Vi tävlade om vem vi trodde skulle vinna och den eller dom som förlorade ska göra frukost åt vinnarna imorgon bitti. Vi skrev alla namn på en lapp, jag skrev Claudia, och så väntade vi tills dom berättade vem som skulle vinna. Såklart så förlorade jag eftersom Mattias vann, men som tur var så hade min mor också röstat på Claudia så nu ska hon och jag göra frukost imorgon..

Nu ligger jag i min säng med mina söta små katter bredvid mig och har nyss läst ett kapitel på Djävulen bär Prada. En bra bok det! Rekomenderas!

Men nu ska jag sova :)

Nattinatti ♥


Lite random pic sådär.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0