Lördag 27 mars

♦  Tjoho alla glada!

Söndag kväll och imorgon bär det av till skolan. Vi ska göra ett tal på svenskan som jag berättade om för ett tag sen och jag har övat järnet hela kvällen så jag hoppas det blir bra...

Helgen har varit trevlig med Artemis, Louise, Anna och Medina. Vi skulle gå på en fest men det blev lite misslyckat så det slutade med att vi åkte buss runt halva stan hela lördagskvällen. Men kul hade vi i alla fall så tack för den tjejor! ♥

Men nu ska jag sova så jag är pigg imorgon till mitt tal! Avslutar med en liten bildbomb..



















Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA bilderna alltså:P subway mitt i natten är fan godast!

2010-03-29 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0