Onsdag

♦  Idag har varit en alldeles vanlig onsdag i mitten på veckan. Vi fick sluta tidigare för att vår lärare kände sig sjuk och ville gå hem. Då gick jag, Ida, Artemis och Malin på stan en stund och åkte sen hem. Jag hittade en fin puderrosa tröja som fick följa med mig hem. Den tänkte jag ha på mig imorgon tillsammans med mina blå jeansleggings, min kavaj och självklart min nya kärlek. Mitt hajtandshalsband från H&M.

Fick en himla lust att lägga upp dagens outfit för jag kände att jag blev rättså nöjd med den (lite pinsamt om nu ingen tycker det var fint :P haha) Så här har ni den :)



Jeansleggings - Cubus
Svart linne - Monki
Jeansjacka - Vero Moda
Hajtandshalsband - H&M (Min nya kärlek)

Ha en fin kväll alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0