Passionerad..?

♦  Hittade min humörsring för ett par veckor sedan och har haft den på mig ganska mycket sen dess. Jag visste inte riktigt vad alla färger betydde så jag bestämde mig för att söka på Google för att ta reda på vad jag var på för humör. Detta blev resultaten:

Svart - nervös
Röd - olycklig
Lila - blandade känslor
Grön - avslappnad
Ljusblå - glad
Mörkblå - passionerad

Mesta delen av tiden har färgen på ringen visat mörkblå, alltså är jag passionerad i stort sett hela tiden. Funderade lite på vad passionerad egentligen betyder så jag slog upp det. I ordlistan stod det "orsakad av starka känslor". Men vad skulle ha "orakat starka känslor" hos mig? Jag kände att det inte riktigt passade hur jag känner mig så jag beslutade att ringen inte fungerar..



Är passionsfrukt passionerad? Nej, men gott är det iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0