Ska vi åka?

♦  I måndags fick vi reda på att vi skulle hålla ett 3-5 minuter långt tal på svenskan. Jag började genast spåna om vad jag skulle prata om men kunde inte hitta nått som jag verkligen ville prata om. Först tänkte jag att jag skulle prata om golf eller kent men jag tyckte inte att det kändes riktigt rätt.. Jag tänkte också att jag kunde berätta lite om mina söta små katter men det tror jag inte så många är intersserade av så jag ratade den idén.

Men så idag så kom jag på vad jag skulle prata om! Bergochdal banor! Bergochdal banor är typ det roligaste jag vet och jag älskar att åka till Liseberg och Gröna Lund och åka, åka, åka!! Så där och då bestämde jag mig för att berätta för min kära klass om bergochdal banor :)


Fetans coola bergochdal banor det finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0