tisdag 2 mars

♦  Idag har jag gjort mycket skoj! Den började med att Louise kom hit och vi åt en mysig lunch bestående av hamburgare och pommes. Därefter bar det av till skolan för matte och spanska. Vi har prov på tisdag så nu blir det plugga som gäller en vecka framöver. Efter skolan gick jag, Artemis och Martin till Smak för att fika. Det var väldigt mysig och jag fick min efterlängtade morotskaka och iste. Vi pratade om allting mellan Sjunde Himlen och vår första BH (inte Martins förstås)...

Men nu sitter jag ock kollar på Dating in the Dark och det följs av Desperate Housewivies och premiären på Cougar Town med Courtney Cox från Vänner i huvudrollen. Jag hoppas den är bra! ♥


Courtney Cox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0