Brunch.

Silli Dill med potatis till.. Japp är fortfarande hemma, börjar tjugo i ett. Chilli dag i dag alltså. Har engelska och en halv matte lektion. Sen buffert så slutar kvart i tre om allt går som de ska :)
Så nu sitter jag här med en kopp pulver kaffe och äggmackor. Blev en liten brunch för min del. 
 
Så ser den ut :D

 Åker väl till skolan om ca en halvtimme. Efter plugget blir de nog att dra hem och och plugga. tråk, men nästa vecka har jag ingenting att plugga vilket är underbart. Så jag kämpar ut i de sista.
Och  helgen blir roligare, ska va med mina tjejor och co. Blir nog att kolla in Balsta/Ungdomsfestivalen.
Vi hittar antagligen på någe bus också ;) Kan bli ganska gallet, hoppas jag i alla fall. Hoppas på bra väder också så de inte regnar. För då skiter sig allt, för vem vill va ute när de regnar?

Nee nu ska jag ta och runda av lite kort här. Hade super. Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett cill. De ser gott ut ;)

2010-05-26 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0