Jaha,

◊  Så va det söndag igen. Idag ska jag packa ihop mitt pick och pack och dra iväg till min mor i en vecka! Sitter framför datorn, tar en liten paus i packandet och lyssnar på Michael Jackson. De e nice! ;)
Fint väder är det idag också, så det är ett plus!

Som jag skrev här om dagen så har jag fått min H&M beställning nu så jag tänkte visa vad som fanns i paketet!
Detta var med:


Denna fina sommartopp som man kan ha instoppat i jeans shortsen
99 kr


En vanlig svart topp som alltid är bra att ha. Denna med snören i
midjan så att man kan framhäva formerna ;)
49:50 kr

Hade också en tredje sak, en klänning som jag ska ha på avslutningen. Så den får ni se när det är dags!
Ha en bra dag allihop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0