Kvavt

♦  Idag har jag varit på golfbanan och gått 9 hål med min far. Det var lite regnigt när vi åkte hemifrån så vi satte på oss regnkläder och tjocka tröjor under. Men när vi kommer till banan och har spelat ett hål så är det som om det är 30 grader och sol. Nej, jag överdrev lite, men det var i alla fall supervarmt. Så jag spelade i regnjacka med ett linne under. Det gick inte så bra att spela men det var skönt att komma ut en stund :)

Ikväll ska jag ta det lugnt i hemmet och kolla på "Luftslottet som sprängdes". Jag har precis lyssnat klart på ljudboken och jag hoppas filmen är lika bra. Men så är det ju aldrig så man får inte förvänta sig något....


Lisbeth Salander är suuupercool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0