Livskompetens....?

♦  Hej alla glada! Har ni haft en bra dag? Det har jag haft!

Idag var det inte en vanlig skoldag utan vi var i en kyrka och hade en temadag som kallades för "Livskompetens". Den handlade om hur man kan förebygga psykist ohälsa som lärarna sa, alltså att man inte ska må dåligt och vilja ta självmord. Jag vet att det låter lite knäppt att jag tyckte det var trevligt men det var faktiskt nyttigt och man lärde sig mycket! Dessutom slutade vi dagen med en massa lekar och fika, och det var superskoj och smaskens!!

Nu är jag precis nydushad och har varit och spelat golf nu på kvällen. Det gick inte så jättebra men det var kul ändå och skönt att få komma ut en stund.
Imorgon har vi nationella prov i engleska så jag ska ta och lägga mig nu..


Såhär ser jag ut när jag spelar golf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0