Plugg, plugg och ännu mer plugg

♦  Ja plugg är vad som gäller just nu. Har suttit hela kvällen med ett häfte om hur Sverige styrs för att plugga in det till provet som är imorgon. Jag tror jag kan det mesta nu. Vi har även dataprov imorgon som jag också borde kolla lite på men jag struntar i det. Några veckor framöver är det detta som gäller:

- nationella prov i matte, 2 ggr
- svenska argumenterande tal som jag inte ens börjat på
- hemprov i naturkunskap som jag inte kommit så långt på
- teater redovisning
- spanska

Så vad jag har framför mig i ett par veckor är alltså.......plugg. Men vad som glädjer mig är att det är lov om bara 5 veckor. Längtar....

Jag köpte en tavla härom dagen som jag ska sätta upp i mitt rum. Den företäller Central Station i New York. Superfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0