tattoos












517537735_8d8f2ff7f8.jpg flower ear Tattoo image by RubyLips71

1261g414bZZZZZZZZZ8am78f4e28ed0541d.jpg Ear Tattoo image Oniangie

jag och mimmi har fuderat på om vi ska ta och tatuera oss när hon fyller år( eftersom att hon fyller efter mig)
Skulle va så jäkla kul att göra de tillsammans! Dom här har jag hittat på google och jag gillar dom första två, skulle vilja ändra dom lite och göra dom mindre och kanske ha på åvansidan på foten. Den sista skulle jag ha på handleden eller bakom örat. Men gillar texter riktigt mycket också, kan bli svårt de här! :P men de ända viktiga är att man tatuerar nånting betydelsefullt och med en mening, så vi får se om de blir nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0