.


Pic: här om kvällen, på promenix med mimmi

I dag har jag och M vandrat runt på tuna park. hittade en stickad tröja för 62 kr vilket passade min budget perfekt. M köpte en blå jätte fin kofta och en grön nesisär. (eller hur de stavas) jag köpte också ett läppbalsam från hm för 10 kr vilket också var alldeles utmärkt. Vi investerade också i varsin franch hotdog till lunch vilket var gott när magen började protisterade.

Nu ska jag plugga lite, eftersom att jag lovade mimmi de. Sen ska jag gå och lägga mig innan tio annars kommer jag va död i morgon.

I morgon bär de av till skolan vid åtta för klassråd, sen hem till mimmi för en mysig frukost eftersom att jag har håltimme i en timme och 40 min. :O (inplanerat i shemat desutom) gullit? nee inte speciellt. Nee hörni, Vi höres
Hare gött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0