Hur många liter cola måste jag dricka innan mina tänder fräter bort?

Svar: Beroende på hur du dricker din cola och hur ofta du borstar tänderna krävs det olika stora mängder cola. På ett ungefär skulle du behöva dricka 150 liter cola varje dag under ett år. Då skulle dina tänder vara i princip obefentliga sedan.



Idag på geografin så var jag runt och tittade lite på internet efter fakta om endrogena krafter som är det vi håller på med på de lektionerna. Och då kom jag in på 118 100s hemsida och hittade massa roliga frågor och svar, bland annat den här. Tyckte det var en ganska konstig sak att fråga men det var himla kul iallafall xD
Så nu vet ni hur man ska göra om man vill fräta bort sina tänder! (vilket inte borde vara en målsättning i livet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0